Subject: Kergliiklustee projekteerimistingimuse taotlemine
From: "Tanel Raud" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Erki Heinaste" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 13:36:36 +0200

Tere !

Viljandi Vallavalitsus soovib projekteerida Ramsi tee (tee nr 24158) äärde
kergliiklusteed. Kergliiklusteed soovime projekteerida Ramsi tee lõuna
poolsele küljele.

Palume Transpordiameti poolseid tingimusi kergliiklustee
projekteerimiseks.

Lisan juurde asukoha joonise, mis lõigus soovime kergliiklusteed
projekteerida.

Lugupidamisega

Tanel Raud

teedespetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

522 3550
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.